Bezpośrednia obsługa interesantów w Urzędzie Marszałkowskim
Autor:
Ewelina Gołębiewska
28maj
W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie wznowiono wykonywanie zadań Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego oraz organów Województwa Warmińsko-Mazurskiego przez pracowników Urzędu w sposób umożliwiający bezpośrednią obsługę interesantów.
Ze względu na stan epidemii oraz w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców województwa osobiste wizyty interesantów w Urzędzie Marszałkowskim odbywać będą się po uprzednim telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu (w tym godziny) wizyty.
Dla zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i interesantów Urzędu osobiste wizyty będą mogły odbywać się wyłącznie z zachowaniem obowiązujących w dniu wizyty wymogów sanitarnych.
W dalszym ciągu polecaną interesantom Urzędu formą załatwiania spraw jest wnoszenie podań (w tym żądań, wyjaśnień, skarg, wniosków lub petycji) do Urzędu pisemnie za pośrednictwem operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, telegraficznie, za pomocą telefaksu, za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a także za pomocą innych środków komunikacji przewidzianych w przepisach prawa w sposób wyłączający bezpośredni kontakt interesanta z pracownikiem Urzędu lub też składanie kierowanych do Urzędu dokumentów do specjalnie do tego celu przeznaczonych pojemników ustawionych przy wejściach do budynku Urzędu przy ul. Emilii Plater 1 w Olsztynie.
Pracownicy Departamentu Rozwoju Obszarów Wiejskich i Rolnictwa nadal pozostają do państwa dyspozycji pod podanymi w załączeniu numerami telefonów. Polecaną formą kontaktu jest także kierowanie swoich spraw na adres poczty elektronicznej: dow@warmia.mazury.pl; prow@warmia.mazury.pl bądź też z wykorzystaniem platformy ePUAP.