Bezpłatne kursy podnoszące kompetencje w zakresie marketingu miejsc
Autor:
Ewelina Gołębiewska
12gru
Uniwersytet Warszawski zaprasza na bezpłatne kursy podnoszące kompetencje w zakresie marketingu miejsc.
Kurs z zakresu praktycznych zastosowań marketingu, dedykowany jest osobom pełnoletnim, realizującym projekty na rzecz tworzenia i promocji oferty związanej ze społecznością lokalną (np. produkty turystyczne, wydarzenia kulturalne, sportowe, festyny i in.).
Szkolenie może się przyczynić m.in. do wzrostu kompetencji samorządów oraz formalnych i nieformalnych organizacji (działających na rzecz ekonomicznego i społecznego rozwoju społeczności lokalnych) w obszarze wykorzystywania metod i narzędzi marketingowych do realizacji założonych celów rozwoju społeczności lokalnych.
Uczestnik może wziąć udział w dowolnej liczbie modułów – jeden moduł to łącznie 15 godzin pracy: praca asynchroniczna oraz 3 spotkania on-line z CEO Best Place Institute, Panem Adamem Mikołajczykiem:
Od 2010 r. inicjator powołania i prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc (www.bestplaceinstitute.org), która jest szeroko rozpoznawalną i cenioną organizacją ekspercką świadczącą dla sfery publicznej usługi doradcze na najwyższym poziomie. Również od 2010 roku doradca Prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego “Teraz Polska” w zakresie tworzenia i realizacji strategii kreowania atrakcyjnego wizerunku gospodarczego Polski. Od 2019 roku współpracownik Związku Miast Polskich w projektach doradczych dla małych i średnich miast w Polsce.
Trener i konsultant w kilkudziesięciu projektach szkoleniowo-doradczych w obszarze marketingu, komunikacji, budowania marki oraz wspierania rozwoju organizacji, instytucji i jednostek samorządu terytorialnego. Szkolił m.in. dla Oxford Union Center na Oxfordzie oraz dla City Nation Place Conference w Londynie. Współtwórca strategii marek terytorialnych, strategii marketingowych i strategii promocji dla JST w Polsce i za granicą, m.in. dla Warszawy, Krakowa, Gdańska, Województwa Małopolskiego, Łódzkiego.
Oferta tematyczna:
Moduł 1: Od produktu do marki – mechanizmy marketingu miejsc
Zajęcia
|
Dzień
|
Godzina
|
1
|
09.01 (Pn)
|
17:00-19:30
|
2
|
16.01 (Pn)
|
17:00-19:30
|
3
|
23.01 (Pn)
|
17:00-19:30
|
Moduł 2: Nowoczesne metody komunikacji w marketingu miejsc
Zajęcia
|
Dzień
|
Godzina
|
1
|
10.01 (Wt)
|
17:00-19:30
|
2
|
17.01 (Wt)
|
17:00-19:30
|
3
|
24.01 (Wt)
|
17:00-19:30
|
Kurs jest całkowicie DARMOWY! Od uczestników wymagany będzie jedynie dostęp do komputera i Internetu. Szkolenie zwieńczone będzie uzyskaniem imiennego certyfikatu.
Szczegółowe informacje wraz z formularzem rekrutacyjnym i informacjami o modułach dostępne są na stronie internetowej Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego: Formularz 8 :: Wydział Nauk Ekonomicznych (uw.edu.pl)
Obecnie nabór prowadzony jest tylko na moduł 1 i moduł 2.